Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 13:48:32 +0300

From: Paabor Projekt OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 4, 2024 8:00 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ahja aleviku Tartu mnt 45 detailplaneering

Tere!

Paabor Projekt OÜ on võtnud üle Ahja aleviku Tartu mnt 45 katastriüksuse 
detailplaneeringu koostamise. Detailplaneeringust huvitatud isik on jaganud 
mulle kogu dokumentatsiooni ja Transpordiameti poolt väljastatud 
lähteseisukohti (21.02.2024 nr 7.2-1/24/28936-6). Uuendatud 
lähteseisukohtades on kirjas küll et üks lisanduv mahasõit on lubatud rajada 
riigimaanteelt 45 Tartu-Räpina-Värska tee ja sellele on lisatud viide Lisa 
2. Paraku jääb siiski selgusetuks kus see täpselt asuma peaks.

Kas oleks võimalik saata täpsustavat infot selle kohta?

Lisaks on lähtetingimustes kirjas punktis 5 "Kavandada kergliiklustee, mis 
ühendab planeeringuala olemasolevate bussipeatustega (Alevi, riigitee km 
31,984 ja km 32,043) ning kulgeb läbi planeeringuala paralleelselt 
riigiteega kuni Silla tänavani. Silla tänava piirkonda kavandada riigiteele 
ülekäigukoht, mis on ühendatud teisel pool teed asuva kergliiklusteega." Kas 
nõutud kergliiklustee vajalikkusest on võimalik ka teiega läbi rääkida? 
Juurdepääs planeeringualale jalakäijatel on nii põhja suunal kui ka lõuna 
suunal ning lisanduv kergliiklustee ei ole meie silmis hädavajalik. Ka Põlva 
vallaga on sellel teemal suheldud ja nad on seisukohal, et kui teie loobute 
antud nõudest, siis on ka nemad päri sellega. Lisanduva ülekäigukoha osas 
vastuväiteid meil pole, kuid lahendaksime jalakäijate ligipääsu 
kergliiklusteele mis kulgeb teisel pool riigiteed pigem krundisiseste 
jalakäijate teedega.

Parimat,

Marlen Paabor

Paabor Projekt OÜ

53586223